Bedrijven2017-03-02T20:21:23+00:00

Onze visie

Timemanagement staat centraal volgens Hoveniersbedrijf D’Hollander. Als bedrijfsleider, syndicus of facility manager heeft u heel wat verantwoordelijkheden. Wij bieden aangepaste ondersteuning zodat u tijd en energie kunt besparen voor alle aspecten rondom het gebouw.

Onze aanpak

Flexibiliteit & multi-inzetbaarheid

Hoveniersbedrijf D’Hollander wil zo snel en nauwgezet mogelijk inspelen op uw noden. We passen ons onmiddellijk aan diverse contexten aan. We vullen onze taakomschrijving erg ruim in, waardoor u ons kunt inzetten voor eender welke klus.

  • Om zo weinig mogelijk overlast te veroorzaken, gebruiken we geluidloze machines of machines die het mogelijk maken om tegen een hoge snelheid door te werken. Zo ondervinden bijvoorbeeld de gasten in hotels weinig tot geen hinder van het onderhoud.
  • We werken op momenten die het beste uitkomen voor u. Parkings van grote firma’s onderhouden we bijvoorbeeld buiten de openingsuren om niemand voor de voeten te lopen.
  • Ook voor een éénmalig onderhoud kunt u bij ons terecht. Zo schakelen bijvoorbeeld vastgoedmakelaars ons in om de tuin van het aangeboden vastgoed op te frissen.
  • Naast onze groene vingers bieden we nog extra diensten aan, wat onder andere voor syndici de werklast kan verminderen. We reinigen verhardingen en ondergrondse parkeergarages, vervangen verlichting, plaatsen vuilniscontainers buiten, bestrijden ongedierte, wassen ramen…

Wij maken graag een offerte op maat voor u. We plannen een ‘on-site’ in en bezorgen u binnen 24u een uitgewerkte offerte!

Transparantie

Hoveniersbedrijf D’Hollander staat voor duidelijke communicatie. Wij bieden onderhoudscontracten aan, werken met een overzichtelijke jaarplanning en gebruiken we een klantvriendelijk digitaal rapportagesysteem. De uitstraling van het vastgoed verbetert op langere termijn dankzij de permanente optimalisering van de conditie van uw tuin.

24u na ons bezoek ter plaatse ontvangt u al een offerte.

Maak hier een afspraak!